søndag 13. november 2011

NAV–litt arbeid, mest pause

4 kommentarer:

  1. Jeg liker å ikke være forutinntatt på bakgrunn av bare sånt jeg har hørt, men jeg må innrømme at NAV har "infridd" alle forventningene mine... Min opplevelse av dem er AKKURAT sånn som den videosnutten! Lurer alltid på når jeg kan ringe og purre, for jeg vil jo ikke være masete, men drøyt 3,5 uker for å ringe meg opp igjen syns jeg er litt i overkant!

    SvarSlett
  2. De har dessverre "innfridd" alle mine forventninger også. Det tok ikke bare en evighet å få svar på søknad om arbeidsavklaringspenger, men da jeg fikk den gjennom var det ingen oppfølging av "behandlingsplanen" de ga meg, og heller ikke mulig å få snakket med saksbehandler.

    Jeg har fortsatt ikke fått svar på klagen om støtte ved glutenintoleranse jeg sendte i mai. Ugh!

    Nav.in.my.heart.

    SvarSlett
  3. Haha den videosnutten er mesterlig. Det er faktisk slik. God Jul

    SvarSlett
  4. Ja, det er dessverre det. God jul til deg også!

    SvarSlett