onsdag 16. februar 2011

Behandlingsplanen fortsetter som planlagt

Nå har det gått en uke siden jeg sluttet med probiotika. Formen har kommet seg opp igjen, og jeg er litt bedre nå enn det jeg var før jeg startet på antibiotikakuren.

Dette betyr at antibiotikakuren har fungert, men dessverre har den ikke gitt noe stort utslag. Det kan komme av at jeg reagerte negativt på probiotikaen, og at antibiotikakuren derfor ikke fikk virke fullt ut.

Men fordi jeg fikk noe effekt av den forrige antibiotikakuren vil jeg forsøke meg på en kur til – denne gangen med en annen type probiotika. Hvis ikke denne kuren heller gir noe stort utslag blir jeg nødt til å stoppe behandlingen med antibiotika.

Før jeg starter med kur nummer 2 skal kroppen bygge seg opp igjen etter den forrige kuren. Derfor starter jeg ikke med antibiotikakuren før om minst 2-3 uker.

Jeg håper jeg får bedre effekt av denne kuren!

3 kommentarer: